Nový koncept jihoamerického pick-upu od Volkswagenu čerpá inspiraci z dávného škodováckého nápadu pojmenovaného Škoda Felicia Fun.
Retro návraty jsou většinou nejlepší, pokud jsou provedené velmi citlivě. To přesně se povedlo designerům Volkswagenu, kteří s velkým šmrncem a notnou dávkou elegance vzdali novým konceptem tak trochu hold Škodě Felicii Fun, kterou zdánlivě nový pick-up Tarok připomíná.
Pokud Vám Felicia Fun Nic neříká, anebo si ji již nepamatujete, stojí za to si ji připomenout. Verze Fun byla částečně úžasným a částečně ulítlým, zářivě žlutým pick-upem, jehož zadní sedačky se - v případě potřeby - vysunuly za přední řadu sedadel a při velkém naložení se zase složily zpět dolů, aby poskytly co nejvíce prostoru.
Koncept Tarok, ač možná neúmyslně, oživuje tu samou myšlenku, která je však provedena mnohem vychytaněji. A to především proto, že pasažéři na zadních sedačkách nejsou obklopeni nákladem auta. Zadní sedadla u Taroku fungují následovně. Pokud je sklopíte dolů, zapadnou přesně do podlahy auta bez jakékoliv přepážky mezi polstrováním sedadla a korbou automobilu. To znamená, že okamžitě získáváte mnohem větší nákladový prostor, zatímco při využití sedadel se kabina auta stane opět dešti neprodyšnou.
Tarok je v tuto chvíli pouze konceptem, který byl představen na autosalonu v Sao Paulu, představitelé automobilky ale slíbili, že se navazující model, představený v blízké budoucnosti v Jižní Americe, změní od konceptu pouze minimálně. Volkswagen má v Brazílii pět továren, v sousedící Argentině tři a tak je brazilský trh pro automobilku velmi důležitý.
Zákaznící mohou očekávat pohon všech čtyř kol a 1.4-litrový benzinový motor s výkonem 110 kW a šestistupňovým automatem. Následovat pak bude i 2.0-litrový dieselový agregát se stejným výkonem, který třeba pomůže dotlačit model Tarok i na další trhy, které již dlouho netrpělivě očekávají nástupce Felicie Fun.